حفظ و حراست از ارزش‌ها مهم‌ترین وظیفه ما در قبال شهداست
کد خبر: 4160048
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

حفظ و حراست از ارزش‌ها مهم‌ترین وظیفه ما در قبال شهداست

امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه باید به وظیفه مندی مان در قبال شهداء آگاه باشیم، گفت: یکی دیگر از وظایف مهم ما در قبال شهداء حفظ و حراست از ارزش‌هایی که شهداء برای آن خون دادن است.

امام جمعه نگین شهر حجت الاسلام بابامحمدی در یادواره شهدا نگین شهر

به گزارش ایکنا از گلستان، یادواره ۲۰ تن آلاله های خونین نگین شهر با حضور امام جمعه نگین شهر، خانواده‌های معظم شهداء جانبازان و ایثارگران این شهر امروز ، ۱۲ مرداد در مسجد جامع نگین شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام بابامحمدی امام جمعه نگین شهر، امام جمعه نگین شهر در این مراسم گفت: وظیفه ما در قبال این خون‌های پاک، سنگین است و لازم است ما به وظیفه مندی مان در قبال شهداء آگاه باشیم.

وی گفت: یکی از این وظایف ما در وهله اول شناخت خود شهیدان است و دیگری شناساندن شهیدان به دیگران به ویژه به جوانان و نسلی که نه پیروزی انقلاب و نه جنگ تحمیلی و نه هم دوره و هم عصر شهداء بوده‌اند.

حجت‌الاسلام بابا محمدی اظهار کرد: یکی دیگر از وظایف مهم ما در قبال شهداء حفظ و حراست از ارزش‌هایی که شهداء برای آن خون دادن است.

امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی مردم به ثمر نشست، گفت: باید آرمان شهدای انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم و خانواده و مادران شهدا بهترین افرادی هستند که می‌توانند در راستای تبیین چگونگی زندگی شهدا فعالیت کنند.

انتهای پیام
captcha