مشارکت ۱۷۲ گروه در رزمایش جهادگران فاطمی در شاهرود
کد خبر: 4159119
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

مشارکت ۱۷۲ گروه در رزمایش جهادگران فاطمی در شاهرود

جانشین سپاه ناحیه شاهرود از مشارکت ۱۷۲ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در بیش از ۱۵۰ عرصه خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.

گروههای جهادی بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدحسین میرکریمی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهرود عصر روز گذشته، 7 مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی سه در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان در سراسر استان از روز سه‌شنبه، دهم مرداد به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۷۲ گروه جهادی در قالب ۱۲ کارگروه تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی سه خدمت‌رسانی می‌کنند که این کارگروه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی، تبیین و آموزش به مدت سه روز در مناطق محروم و کم برخوردار خدمت ارایه می‌دهند.

میرکریمی با تأکید بر اینکه در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی ۶ واحد مسکونی در سه ماه اول امسال ساخته و تحویل خانواده‌های کم برخوردار شد، متذکر شد: سه واحد مسکونی نیز در روستاهای بسطام و مغان طی چند روز آینده تحویل داده می‌شود.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون ۲ رزمایش جهادگران فاطمی به طور متمرکز توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان شاهرود برگزار شد که در این راستا اجرای رزمایش به مناسبت سالروز دیدار رهبر معظم انقلاب با جهادگران در سال ۹۸ در دستور کار است.

میرکریمی شعار این رزمایش را «خدمت‌رسانی و اخلاق‌مداری» برشمرد و افزود: سال گذشته بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر به منظور بهره‌مندی از وام اشتغالزایی در سامانه ثبت‌نام کردند.

جانشین سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در مناطق محروم اختصاص یافت، افزود: تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال از این وام‌ها توسط کارآفرینان جذب شده است.

به گفته وی؛ بیش از ۱۹۰ پایگاه بسیج و ۱۲ حوزه محلات در شهرستان شاهرود فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha