مهندسی دشمن در تبلیغات و فتنه‌ها با شکست مواجه شده است
کد خبر: 4158355
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

مهندسی دشمن در تبلیغات و فتنه‌ها با شکست مواجه شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: باورهای دشمن آسیب خورده و در طول این سال‌ها، مهندسی دشمن در تبلیغات و فتنه‌ها که به انواع امکانات جدید مجهز هستند به شکست منتج شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از  خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز چهارم مردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با موضوع بررسی الزامات فرهنگی شعار سال بر مبنای اندیشه تمدنی اسلام برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران درحالی به وقوع پیوست که این کشور حیاط خلوت آمریکا بود و ده‌ها سال بر روی سبک زندگی مردم کار کردند.  

وی با تأکید بر اینکه تخریب خیلی ساده تر از بازسازی است و به ویژه در امور فرهنگی و سیاسی ادامه داد: دشمن با تمام‌گزینه‌ها به جنگ ایران آمده و اغلب گزینه‌های او به شکست منتج شده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: باورهای دشمن آسیب خورده و در طول این مدت، مهندسی دشمن در تبلیغات و فتنه‌ها با وجود اینکه به انواع امکانات جدید مجهز هستند به شکست منتج شده است.

عبادی با اشاره به اینکه معدل کار ما، امیدوار کننده است در عین حال که شاید کار یک شخص با وظیفه او، سازگار نباشد، خاطرنشان کرد: تجربه ۴۴ ساله انقلاب نشان می‌دهد هرجا روی پای خود ایستاده ایم، دست قدرت الهی از آستین بیرون آمده است. 

انتهای پیام
captcha