کوهدشت میزبان سوگواره استانی «خوشنویسی عاشورایی» شد
کد خبر: 4158345
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

کوهدشت میزبان سوگواره استانی «خوشنویسی عاشورایی» شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت از برگزاری نخستین سوگواره «خوشنویسی عاشورایی» به میزبانی کوهدشت خبر داد.

سوگواره «خوشنویسی عاشورایی»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، عزت جعفری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت امروز، چهارم مردادماه از برگزاری نخستین سوگواره استانی «خوشنویسی عاشورایی» در این شهرستان خبر داد و افزود: به مناسبت ایام محرم و صفر نخستین سوگواره خوشنویسی عاشورایی لرستان، از سری برنامه‌های اولین سوگواره عاشورایی «چلچراغ» به میزبانی کوهدشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این سوگواره خوشنویسی در سه بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث برگزار خواهد شد، اضافه کرد: موضوع و اهداف سوگواره تولید و انتشار آثار هنری با هدف  ترویج اهداف نهضت  حسینی است.

جعفری ادامه داد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر  از شرایط و مقررات برگزاری سوگواره به پوستر و فراخوان سوگواره مراجعه  نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در خاتمه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار  از طریق مجازی ۲۰ مردادماه و زمان اختتامیه سوگواره نیز  ۲۰ شهریورماه امسال استوچ و در هر بخش جوایزی به سه نفر برتر اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha