اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ‌سازی است
کد خبر: 4158290
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ‌سازی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت گفت: اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است که این امر با همراهی و مشارکت سایر سازمان‌ها و ادارات قابل انجام است.

پنجمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 4 مردادماه در پنجمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت این دانشگاه، موضوع جوانی جمعیت را یک اولویت ملی خواند که نیاز است به مبانی قانونی آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است که این امر با همراهی و مشارکت سایر سازمان‌ها و ادارات قابل انجام است و سازمان‌های مختلف استان در راستای اجرای بهتر سیاست‌های جمعیتی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراهی و همکاری داشته باشند تا گامی موثر در این راستا برداشته شود.

حسینی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج نشست قرارگاه جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شده و 43 مصوبه در این نشست‌ها به تصویب رسیده است، بر توجه تمام ارکان دانشگاه به اجرای این مصوبات تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را قانونی کارآمد دانست که برای تدوین و ارائه آن در کشور اندیشه‌ورزی شده است و می‌تواند در راستای جوان‌سازی جامعه و تحکیم بیشتر بنیان‌های خانواده و اجتماع موثر باشد، بنابراین باید اهداف این قانون را به درستی بشناسیم و به اجرای آن کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha