هر مسجد یک پایگاه قرآنی باشد
کد خبر: 4158256
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

هر مسجد یک پایگاه قرآنی باشد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر دایر کردن محافل قرآنی به اسم شهدا، گفت: این موضوع باید با رویکرد هر مسجد یک پایگاه قرآنی اجرایی شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز ۹ مرداد در دیدار با فعالان قرآنی استان زنجان، به بودجه کم قرآنی در کشور اشاره کرد و گفت: البته در سازمان تبلیغات برای ما موضوع مهم این است که محور همه چیز، قرآن باشد.

وی با تاکید بر دایر کردن محافل قرآنی به نام شهدا، بیان کرد: این موضوع باید با رویکرد هر مسجد یک پایگاه قرآنی اجرایی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی یکی دیگر از رویکردهای این سازمان را چابک‌سازی مجموعه عنوان کرد و گفت: برای مثال به جای ۶۰۰ نیروی بازنشسته فقط ۲۰۰ نیرو وارد مجموعه شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: البته اگر نیروهای انسانی سازمان تبلیغات اسلامی بازنشسته شوند، حتما از تجربیات آنها بهره‌مند شده و تلاش می‌کنیم از مشورت آنها در راستای توسعه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استفاده کنیم.

وی در ارتباط با بحث تبلیغ و استفاده از ظرفیت روحانیون نیز گفت: همه مردم باید مبلغ اسلام شوند، البته یک شان خاصی از تبلیغ باید رعایت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تبلیغ باید با رعایت موضوع جهاد تبیین همراه شود و مبلغان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha