دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده‌ شهدای مدافع امنیت
کد خبر: 4157556
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده‌ شهدای مدافع امنیت

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور در منزل شهیدان سیروس درخشانی‌فر و مهدی امینی‌مهر، شهدای مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کرد.

حضور استاندار در منزل شهیدان درخشانی‌فر و امینی‌مهر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، یکم مردادماه در دیدار با خانواده‌های شهیدان سیروس درخشانی‌فر و مهدی امینی‌مهر، شهدای مدافع امنیت در لوداب، گفت: این دو شهید مدافعان وطن و امنیت مردم هستند و به خانواده‌های آنها به خاطر تربیت چنین عزیزانی تبریک عرض می‌کنم.یک بار دیگر فضای شهر و استان به عطر شهدا معطر شد، این استان به وجود چنین جوانانی افتخار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر شهدای دفاع از بشریت هستند، افزود: مواد مخدر خانمان‌سوز است و نیروهای خدوم انتظامی شبانه‌روز تلاش می‌کنند در کنار وظایفی که دارند اجازه ندهند مواد افیونی و خانمان‌سوز به دست جوانان این مرز و بوم برسد و آنها را درگیر کند.

 استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: مواد مخدر همه مردم دنیا را تهدید می‌کند و در ایران اسلامی نیروهای انتظامی برای امنیت کشور و دفاع از مردم در برابر مواد مخدر از جان مایه گذاشتند تا جوانان این مرز و بوم آلوده به مواد مخدر نشوند.

 احمدزاده گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر شهدای خاصی هستند و وابسته به یک خانواده و شهر و کشور نیستند، بلکه به‌خاطر راه بزرگ و مسئولیت سنگینی که انتخاب کردند متعلق به همه مردم دنیا هستند.مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک همت خاص است.

انتهای پیام
captcha