سوگواران حسینی(ع) در پرداخت صدقه پیش‌قدم باشند
کد خبر: 4156955
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

سوگواران حسینی(ع) در پرداخت صدقه پیش‌قدم باشند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: عزاداران حسینی در کنار اقامه عزای حضرت امام حسین(ع)، در پرداخت صدقه در این ماه پیش‌قدم شوند.

پرداخت صدقهبه گزارش ایکنا از اردبیل، جلیل قدیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: در ایام سوگواری ماه محرم در کنار همه کار‌های خیر و خداپسندانه، انتظار بر این است تا پرداخت صدقه مورد توجه حسینیان قرار گرفته و در این امر پرخیر و برکت مشارکت داشته باشند.

وی در مورد همکاری ۱۵۶ مرکز نیکوکاری در طرح احسان و اطعام حسینی گفت: با برپایی آشپزخانه حسینی برای تهیه و توزیع غذای نذری، سعی خواهیم کرد تا در این ایام در خدمت نیازمندان باشیم.

قدیمی افزود: سال گذشته با همراهی ۱۱۷ مرکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در مجموع ۹۸۶ دیگ غذای نذری طبخ و به تعداد ۱۵۷ هزار پرس در بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم این میزان احسانات افزایش یافته و به برکت ماه عزای حسینی بتوانیم در اجرای مناسب این طرح موفق عمل کنیم.

وی آمادگی کامل مراکز نیکوکاری را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع نذورات در بین جامعه هدف کمیته امداد یادآور شد و گفت: در کنار غذای گرم، توزیع بسته‌های غذایی را نیز در ماه محرم و صفر شاهد خواهیم بود تا به حرمت حضرت سیدالشهدا(ع) اطعام نیازمندان و فقرا انجام شود.

انتهای پیام
captcha