فضای کرمان باید برای مخلان نظم و امنیت ناامن شود
کد خبر: 4156504
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

فضای کرمان باید برای مخلان نظم و امنیت ناامن شود

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کرمان بین‌المللی است و با شهدای آن شناخته می‌شود لذا انتخاب فرماندهی انتظامی استان کرمان بسیار سخت بود، گفت: فضای استان کرمان باید برای کسانی که می‌خواهند ناامنی ایجاد کنند ناامن شود.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشوربه گزارش ایکنا از کرمان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز، ۲۹ تیرماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدا و بیان اینکه محرم خط شهادت را در بین دوستداران شهادت ترویج داد، گفت: تا محرم و کربلا وجود دارد ایثار، معرفت، علم، ادب، فداکاری و همه آن‌چیزی که می‌شود سرلوحه زندگی قرار داد، وجود دارد و اگر همه فرهنگ عاشورا را در فداکاری امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) تصور کنیم چیزی جز خدمت از جنس فداکاری نیست.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران ثواب است و هراندازه خدمت بیشتر باشد ثواب بیشتر است، افزود: خدمت انتظامی سخت، پیچیده و پراسترس است. این خدمت درآمیخته با مردم و همه فرهنگ‌ها، شور، شعور و احساس است و وقتی می‌خواهد تبدیل به مأموریت شود ویژگی‌های خاصی دارد که اگر همراه با دقت، درایت و هوشمندی نباشد ممکن نیست خوب پیش رود.

سردار رادان ایفای نقش معلمی در تمام مأموریت‌ها، ترجیح خدمت به مردم بر مصالح خود و خانواده، حضور در صحنه‌ها، همراهی و همدلی با مردم، تلاش شبانه‌روزی، اهل علم بودن، جامعه محور و برنامه‌محور بودن و... را از ویژگی‌های سردار ناظری برشمرد و افزود: کرمان بین‌المللی است و با شهدای آن شناخته می‌شود لذا انتخاب فرماندهی انتظامی استان کرمان بسیار سخت بود که با مشورت‌های بسیار سردار فرشید انتخاب شد که تاکنون در تمام مأموریت‌های خود کارنامه درخشانی دارد.

وی با بیان اینکه منطقه و مردم کرمان بسیار برای ما مهم هستند لذا سردار فرشید که در سمت حساسی بودند انتخاب شد، افزود: درخواست می‌کنم تمام مسئولان کرمان با سردار فرشید همراهی کنند تا در پست جدید خود نیز موفق باشد.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان تصریح کرد: فضای استان کرمان باید برای کسانی که می‌خواهند ناامنی ایجاد کنند ناامن شود و روزگار برای سارقین، زورگیران و کسانی که می‌خواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، باید سخت شود.

انتهای پیام
captcha