حیات کشور از مسیر رونق تولید می‌گذرد
کد خبر: 4156439
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

حیات کشور از مسیر رونق تولید می‌گذرد

رئیس اتاق بازرگانی فارس با تأکید بر اهمیت توجه به شعار سال گفت: حیات کشور از مسیر رشد اقتصادی و رونق تولید می‌گذرد و تولید، اقتصاد و معیشت عمومی از مهم‌ترین امور در جامعه است که اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی توجه به رونق تولید و حفظ واحدهای تولیدی استان را با جدیت دنبال می‌کند.

محمدصادق حمیدیان، رئیس اتاق بازرگانی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدصادق حمیدیان، رئیس اتاق بازرگانی فارس امروز، 28 تیرماه در دیدار اعضای هیئت نمایندگان این اتاق با رئیس کل دادگستری استان گفت: تلاش ما در دور دهم اتاق بازرگانی فارس بر بهبود فضای کسب و کار استان، جلوگیری از تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی و رونق تولید و صنعت استان است که در این زمینه تعامل و هم‌افزایی با تمام دستگاه‌های اجرایی استان را مدنظر داریم.

وی تصریح کرد: در کنار بخش دولتی هستیم و مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی را احصا و همراه با پیشنهادهای کاربردی و کارشناسی در جهت رفع موانع، ارائه می‌دهیم.

حمیدیان افزود: حیات کشور از مسیر رشد اقتصادی و رونق تولید می‌گذرد و تولید، اقتصاد و معیشت عمومی از مهم‌ترین امور در جامعه است که اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی توجه به رونق تولید و حفظ واحدهای تولیدی استان را با جدیت دنبال می‌کند.

یادآور می‌شود، در این جلسه سایر اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس نیز به بیان دیدگاه‌های خود در راستای تعاملات دو‌سویه با مجموعه قضایی استان و کمک به تحقق شعار سال  پرداختند.

انتهای پیام
captcha