مبلغان، ابعاد شخصیت سیدالشهدا(ع) را به نسل جوان تبیین کنند
کد خبر: 4156229
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
امام جمعه آزادشهر:

مبلغان، ابعاد شخصیت سیدالشهدا(ع) را به نسل جوان تبیین کنند

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ دین و ارزش‌های اسلامی است، گفت: امروز روحانیون، مبلغان، مداحان و عاشقان راه امام حسین(ع) وظیفه دارند تا از محرم و صفر جهت تبیین ابعاد شخصیتی سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا برای جوانان استفاده کنند.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه ازادشهر در گردهمایی مبلغینبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر در آستانه ماه محرم در گردهمایی مبلغین که امروز، 28 تیرماه با حضور ائمه جماعات مساجد و ادارات و مبلغین هجرت در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) و یارانش، با بیان اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ دین و ارزش‌های اسلامی است، گفت: تربیت نوجوانان و جوانان در این ماه باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه آزادشهر در ادامه با توجه به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن برای این نسل بیان کرد: مباحث مورد نیاز جوانان و نوجوانان و توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب در اولویت مباحث مبلغان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام منصوری به وظایف مبلغان دینی در ایام محرم اشاره کرد و گفت: ایام محرم و حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و تکایا فرصت مناسبی برای تبلیغ دین و شعائر الهی است، لذا مبلغان دینی با استفاده از ظرفیت مساجد مردم را به سمت اهداف متعالی که بندگی خدا است هدایت کنند.

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی، دفاع از ارزش‌ها، حق‌طلبی، اخلاق‌مداری و انسانیت از جمله پیام‌های واقعه کربلا است که باید به مردم دنیا رسانده شود، افزود: امروز روحانیون، مبلغان، مداحان و عاشقان راه امام حسین(ع) وظیفه دارند تا از محرم و صفر جهت تبیین ابعاد شخصیتی سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا برای مردم استفاده کنند.

امام جمعه آزادشهر بر لزوم هم‌افزایی و همفکری هیئات مذهبی و مبلغان دینی در برگزاری باشکوه عزاداری امام حسین(ع) و پرهیز از بدعت‌ها تأکید کرد و گفت: این نهضت تاریخی به ما می‌آموزد مانند حضرت سیدالشهدا (ع) و یارانش در صحنه مبارزه با باطل در هر جا و هر زمان که باشد، حاضر و فعال باشیم.

انتهای پیام
captcha