برنامه‌های تربیتی متناسب با نیازهای روز جامعه بازطراحی شوند
کد خبر: 4155734
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

برنامه‌های تربیتی متناسب با نیازهای روز جامعه بازطراحی شوند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت توجه به ذائقه نسل جدید گفت:‌ باید به بازخوانی و بازطراحی برنامه‌های تربیتی متناسب با نیازهای روز جامعه برای نسل آینده و نوجوانان بپردازیم.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 26 تیرماه در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم «یاریگران زندگی» گفت: دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم «یاریگران زندگی» در شیراز مستقر است.

وی خواستار توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در برگزاری جشنواره نوجوان سالم شد و افزود: این بیانیه منشوری است که از سوی رهبر معظم انقلاب برای نوجوانان ابلاغ شده است لذا باید برنامه‌های مناسبی در راستای اجرایی شدن این بیانیه مانند جشنواره نوجوان سالم برگزار شود.

عسکری تأکید کرد: باید به بازخوانی و بازطراحی برنامه‌های تربیتی متناسب با نیازهای روز جامعه برای نسل آینده و نوجوانان بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان برای هدایت سایر همسالان خود از خصوصیات بارز جشنواره نوجوان سالم عنوان کرد و افزود: از ویژگی‌های خوب و محوری‌ترین برنامه‌های جشنواره نوجوان سالم «یاریگران زندگی»، استفاده از خلاقیت‌های هنری دانش‌آموزان است لذا دانش‌آموزان آثار خود را در قالب هنر ارائه می‌کنند.

وی همچنین گفت: از دیگر محاسن مهم این جشنواره همکاری  عناصر اصلی و موثر در تربیت دانش‌آموز و خارج از  سازمانی در کنار آموزش و پرورش در برگزاری است.

انتهای پیام
captcha