سوگواره تعزیه‌خوانی و اجتماع موکب‌داران نوجوان در تویسرکان برگزار می‌شود
کد خبر: 4155698
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

سوگواره تعزیه‌خوانی و اجتماع موکب‌داران نوجوان در تویسرکان برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از ثبت‌نام در نخستین سوگواره تعزیه‌خوانی و اجتماع موکب‌داران نوجوان این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سبحان جامه بزرگ، رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکانحجت‌الاسلام سبحان جامه‌بزرگ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برگزاری نخستین سوگواره تعزیه‌خوانی در این شهرستان گفت: گروه‌های تعزیه‌خوانی و نمایشی علاقه‌مند به شرکت در این سوگواره تا روز سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

وی همچنین از اجتماع موکب‌داران نوجوان با حضور مداحان نوجوان و رونمایی از سرود سربازان ظهور همراه با قرعه‌کشی کمک هزینه سفر مشهد مقدس و تقدیر از موکب‌داران نوجوان خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۸۹۵۲۸۰۹۵ در این رویداد ثبت‌نام کنند که پس از ثبت‌نام زمان و مکان اجتماع خدمت ثبت‌نام‌کنندگان اعلام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در ادامه با اشاره به ثبت‌نام جهت بازخوانی سرود «لشکر حسین(ع)» گفت: گروه سرود «ایران» در تویسرکان زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فعالیت می‌کند. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و عضویت در گروه سرود ایران تا روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه مهلت دارند به آیدی @admin_tuy در نرم‌افزار ایتا پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha