درخشش خانواده‌های کارکنان مرکز تربیت و آموزش ۰۵ کرمان در مسابقات قرآن
کد خبر: 4155690
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

درخشش خانواده‌های کارکنان مرکز تربیت و آموزش ۰۵ کرمان در مسابقات قرآن

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز تربیت و آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف گنجویی از افتخار آفرینی خانواده‌های کارکنان این مرکز در مسابقات قرآن خبر داد و گفت: بیست‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جنوب شرق کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم برگزار شد.

مسابقات قرآنحجت‌الاسلام محمد محمدی‌سلیمانی، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز تربیت و آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف گنجویی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از افتخار آفرینی خانواده‌های کارکنان این مرکز در مسابقات قرآن خبر داد و گفت: بیست‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرق کشور (استان‌های کرمان، خراسان‌جنوبی و سیستان‌و‌بلوچستان) ۲۴ و ۲۵ تیرماه به میزبانی مرکز آموزشی امام رضا(ع) ۰۴ بیرجند برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات نرجس کرمی در رشته حفظ یک جزء در بخش فرزندان دختر زیر ۱۵ سال رتبه اول را به دست آورد و زهرا کرمی موفق به کسب رتبه اول در رشته ترتیل در بخش فرزندان دختر بالای ۱۵ سال شد.

حجت‌الاسلام محمدی‌سلیمانی ادامه داد: در بخش فرزندان دختر زیر ۱۵ سال آلاء شیخ‌حسینی در رشته حفظ یک جزء و فاطمه‌زهرا شمس‌الدینی در رشته حفظ سه جزء موفق به کسب رتبه‌های دوم شدند. در بخش فرزندان پسر نیز امیرعلی شعبانی نفر دوم رشته حفظ ۳ جزء بخش فرزندان پسر زیر ۱۵ سال شد و امین جلالی رتبه سوم رشته اذان مقطع فرزندان پسر بالای ۱۵ سال را به‌دست آورد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز تربیت و آموزش ۰۵ گفت: در بخش همسران کارکنان مهدیه نصیری رتبه دوم رشته حفظ ۳ جزء را به دست آورد و معظمه شیخ‌حسینی موفق به کسب رتبه سوم رشته مفاهیم و نکات تفسیری در بخش همسران کارکنان(سطح ۲) شد. همچنین در بخش همسران کارکنان(سطح ۱) رقیه شعبانی رتبه سوم رشته مفاهیم و نکات تفسیری را به دست آورد.

انتهای پیام
captcha