جشنواره «مسجد، نشاط، معنویت» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4155644
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

جشنواره «مسجد، نشاط، معنویت» در سمنان برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان سمنان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «مسجد، نشاط، معنويت» در راستای برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد.

پوستر جشنواره «مسجد، نشاط، معنویت» در سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان سمنان عصر روز گذشته، 25 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های تابستانی این کانون‌ها گفت: برنامه‌های اوقات فراغت با جذابیت و بانشاط با موضوعات متنوع طراحی و اجرا می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «مسجد، نشاط، معنویت» با محوریت اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی جهت جذب کودکان ونوجوانان در در سمنان خبرداد و گفت: این جشنواره شاملرشته‌های ورزشی فوتبال، فریزبی، دارت و طناب‌کشی است که به میزبانی مسجد الزهرا(س) سمنان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی زمان برگزاری این جشنواره را در بازه زمانی ۲۵ تا۳۰ تیر ماه با محوریت کانون فرهنگی هنری محمد رسول‌الله(ص) سمنان و با حضور کانونهای مساجد شهرستان سمنان برشمرد و افزود: این جشنواره در رده‌های سنی مختلف در زمین ورزشی مسجد الزهرا(س) سمنان برگزار که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به کانون فرهنگی هنری محمد رسول‌الله(ص) سمنان مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان با تأکید بر اینکه جوایز تیمهای اول مبلغ یک میلیون تومان خواهد بود اظهار کرد: تیمهای دوم و سوم این مسابقات نیز مبالغ ۷۰۰ هزار تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی دریافت خواهند کرد.

به گفته وی؛ این جشنواره با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسجدالزهرا(س) و کانون محمد رسول‌الله(ص) شهر سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha