مبلغان از فرصت محرم برای نشر خوبی‌ها استفاده کنند
کد خبر: 4155444
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

مبلغان از فرصت محرم برای نشر خوبی‌ها استفاده کنند

حجت‌الاسلام حجت سالاری با بیان اینکه لازم است مبلغان از فرصت محرم امسال برای نشر خوبی‌ها استفاده کنند، گفت: مردم و جامعه به فرهنگ حسینی نیاز دارند. 

حجت‌الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز،  ۲۵ تیرماه در جمع مبلغان، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان شهرستان بیرجند اظهار کرد: در استان ۳۷۰ موکب توسط هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در ایام عید سعید غدیر برپا و ۴۲۰ هزار پرس طعام نیز بین مهمان امیرالمؤمنین(ع) توزیع شد. 

وی با بیان اینکه اولین اطعام‌دهنده روز عید غدیر حضرت امام حسن(ع) بود، افزود: با توجه به استقبال موکب‌ها و هیئت‌های عزاداری سال آینده مراسم روز عید غدیر باشکوه‌تر و گسترده‌تر برگزار خواهد شد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم که اگر در کسوت تبلیغ دین و یا مداحی اهل بیت(ع) و خادم هیئت و میدان‌داری جلسه فعالیت می‌کنیم بتوانیم دل‌های مردم را جذب دین و مراسم و محافل ائمه معصومین کنیم. 

سالاری مکی با اشاره به اهمیت قیام عزای سید‌وسالار شهیدان در آستانه ماه محرم تصریح کرد: بی‌شک شیر پاک و لقمه حلالی نصیب افراد می‌شود که در مسیر برپایی عزای سیدالشهدا(ع) قدم برمی‌دارند تا جوانان در این محافل حضور پیدا کرده و از سرچشمه زلال فرهنگ حسینی و اهل بیت(ع) بهره‌مند شوند که اگر بتوانیم از موقعیتی که به عنوان مبلغ، مداح و هیئتی داریم برای جذب مردم به سمت فرهنگ امام حسین(ع) استفاده کنیم، درواقع به یک نعمت بزرگ دست یافته‌ایم. 

وی با بیان اینکه فرهنگ هیئت با انقلابی بودن گره خورده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها حرف از شیعه انگلیسی و تسنن آمریکایی زده‌اند که دقت در کلام ایشان مسیرهای ناصحیح و انحرافی را به ما نشان می‌دهد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن از ترویج فرهنگ حسینی و انقلابی هراس دارد، گفت: می‌توانیم از فرصت محرم برای تحول روحی فردی و اجتماعی استفاده کنیم. لازم است مبلغان از فرصت محرم امسال برای نشر خوبی‌ها استفاده کنند، چراکه مردم و جامعه به فرهنگ حسینی نیاز دارند.

انتهای پیام
captcha