اجرای ۱۳۰۰ برنامه اوقات فراغت در سمنان
کد خبر: 4155423
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

اجرای ۱۳۰۰ برنامه اوقات فراغت در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از یک هزار و ۳۰۰ برنامه از سوی مؤسسه‌ها، انجمن‌ها، کانون‌ها در طرح غنی‌سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال خبر داد.

فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، صبح امروز، 25 تیر در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از یک هزار و ۳۰۰ فعالیت توسط مؤسسه‌ها، انجمن‌ها، کانون‌ها در طرح غنی‌سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال خبر داد.

وی ادامه داد: ۴۵۳ مرکز فرهنگی هنری، مؤسسه، انجمن، آموزشگاه آزاد هنری و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت در این استان مشارکت و همکاری دارند.

مدیرکل ارشاد سمنان با اشاره به اینکه مجموع افراد تحت پوشش این مراکز در طرح اوقات فراغت بیش از ۳۷ هزار نفر است، افزود: ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد با ۵۰۰ فعالیت قریب ۱۵ هزار نفر را تحت پوشش این فعالیت‌ها قرار داده‌اند.

فلاح متذکر شد: معاونت فرهنگی با همکاری ۳۷ مؤسسه و آموزشگاه قریب ۳۷۰ نفر و معاونت هنری نیز با ۲۴ برنامه و بیش از ۷۰۰ نفر شرکت‌کننده در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت همکاری دارند.

به گفته وی آموزشگاه‌های آزاد هنری در استان سمنان با ۱۲۹ مرکز و ۳۸۷ فعالیت در مجموع بیش از ۱۲ هزار نفر از نوجوانان و جوانان را تحت پوشش فعالیت‌های آموزشی در تابستان امسال قرار داده‌اند.

انتهای پیام
captcha