اجرای ۸ هزار خدمت در سایه کنگره هشت هزار شهید همدان
کد خبر: 4155347
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

اجرای ۸ هزار خدمت در سایه کنگره هشت هزار شهید همدان

مسئول بسیح سازندگی استان همدان گفت: در راستای کنگره هشت هزار شهید همدان، هشت هزار خدمت در استان انجام می‌شود.

علی قره باغی مسئول بسیج سازندگی استان همدانعلی قره‌باغی، مسئول بسیج سازندگی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به ارائه هشت هزار خدمت بسیج سازندگی در حوزه‌ پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ارائه تسهیلات و راه‌اندازی کارگاه‌های مختلف در سال‌های اخیر در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گفت: بسیج سازندگی توانسته است تاکنون در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی همچون ساخت منازل مسکونی در مناطق محروم، راه‌اندازی کارگاه‌های مختلف، ارائه تسهیلات برای راه‌اندازی این کارگاه‌ها و... تقریبا هشت هزار خدمت داشته باشد که البته تا مهرماه و زمان شروع کنگره این خدمات حتما به هشت هزار مورد خواهد رسید.

وی از ارائه بیش از سه هزار جهیزیه در راستای اهداف کنگره به قشر نیازمند خبر داد و گفت: مقرر شده بود بسیج سازندگی تا زمان برگزاری کنگره، به نیت هشت هزار شهید استان هشت هزار جهیزیه به قشر نیازمند اهدا کند که تاکنون سه‌ هزار و 300 مورد اهدا شده و امیدواریم تا پایان کنگره و یا حتی پس از زمان اجرای کنگره، این تعداد به هشت هزار مورد برسد. این جهیزیه شامل 14 قلم کالای اساسی و مورد نیاز اولیه زوجین است که ارزش ریالی آن به ۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به غرص ۲۴ هزار اصله نهال در استان بیان کرد: این نهال‌ها به نیت هشت هزار شهید استان از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در نقاط مختلف استان کاشته شده است. همچنین تقریبا یک هزار و ۹۰۰ گروه جهادی در استان وجود دارد که جشنواره ورزشی برای این گروه‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی همچون فوتسال برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha