هدف‌گیری‌های نسل جدید متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب باشد
کد خبر: 4155245
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

هدف‌گیری‌های نسل جدید متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب باشد

استاندار فارس خواستار توجه جوانان و نوجوانان به بیانیه گام دوم انقلاب در ترسیم هدف‌گیری‌ها شد و گفت: نسل جدید گسترده اطلاعات خود را مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وسیع کنند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 24 تیرماه در همایش «بازگشت به خود» که با حضور تعدادی از جوانان و نوجوانان گام دوم انقلاب در شیراز برگزار شد، خواستار توجه نسل جدید به اهداف دشمنان شد و گفت: یکی از تدابیر عقلانی شناسایی اهداف دشمنان و خنثی کردن آن است.

وی با تأکید بر اینکه در مواجهه با برنامه‌ریزی و وقت‌گذاری دشمنان، نیازمند برنامه‌ریزی، تدبیر و هدف‌گیری مناسب و صحیح هستیم، افزود: در هدف‌گیری‌ها باید مطالعه و مشورت داشته باشیم.

ایمانیه با بیان اینکه به طور کلی در زندگی باید هدف‌گیری منطقی و عقلانی داشته باشیم، افزود: انتخاب هدف از روی احساسات ممکن است منتج به  نتیجه نشود و باعث از دست دادن سال‌های ارزشمند عمر شود.

استاندار با تأکید بر اینکه باید راه‌های رسیدن به هدف را نیز مشخص کنیم، گفت: تحقق این مهم نیز با برنامه‌ریزی صحیح و مدون میسر است باید هدف را شفاف، دست‌یافتنی و برنامه‌های رسیدن به آن را بنویسیم.

وی به آموزه‌های دینی برای طی طریق در دسترسی به اهداف اشاره کرد و افزود: در فرهنگ اسلامی به جلودار بودن اشاره شده است لذا باید برای رسیدن به هدف از افراد راهنما استفاده کرده و هم‌فکری و هم‌اندیشی کرد.

ایمانیه خواستار توجه جوانان و نوجوانان به بیانیه گام دوم انقلاب در ترسیم هدف‌گیری‌ها شد و گفت: نسل جدید گسترده اطلاعات خود را مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وسیع کنند این مسئله موجب می‌شود هدف‌گیری مناسبی در زندگی فردی، اجتماعی و ملی داشته و در تصمیم‌گیری‌های ملی و استانی هم نقش موثری ایفا کنند.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه نوجوانان و جوانان باید سهم خود را برای توسعه و پیشرفت استان و کشور ایفا کنند، گفت: تمام نوجوانان و جوانان می‌توانند ایران را متحول کنند. نگاهی به تاریخ گذشته ایران نشان می دهد که  این کشور قرن‌ها جلودار حرکت علمی در جهان بوده است.

وی، اعتماد به جوان‌ها و امید را حاصل اصلی بیانیه گام دوم دانست و گفت: از دست ندادن فرصت جوان کشور، صیانت از جمعیت، اعتماد به جوانان و ایجاد امید، عمده اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

ایمانیه با تأکید بر اهمیت ایجاد امید در جامعه اظهار کرد: امروز مشاهده می‌کنیم برخی‌ها کمبودها را بزرگ را جلوه داده اما از داشته‌ها غافل می‌شوند در صورتی که نقاط افتخارآمیز بسیار است و اگر قدردان نعمت‌ها باشیم، قطعاً خداوند هم به اقدامات ما برکت می‌دهد.

استاندار فارس در پایان، رمز موفقیت در زندگی شخصی و ملی را اعتماد به نفس دانست و از نوجوانان و جوانان خواست تا  پر امید و پرنشاط به حرکت ادامه دهند چرا که آینده‌سازان این کشور هستند.

انتهای پیام
captcha