حضور 50 فعال قرآن البرزی در دوره آموزشی «طلح منضود»
کد خبر: 4155180
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

حضور 50 فعال قرآن البرزی در دوره آموزشی «طلح منضود»

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان «طلح منضود» در استان خبر داد و گفت: این دوره با حضور 50 فعال قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام امن‌الله فرید، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

حجت‌الاسلام امن‌الله فرید، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تبلیغی، ترویجی قرآن کریم با عنوان «طلح منضود» در این استان اظهار کرد: این دوره با هدف ایجاد فضای آشنایی با آموزش‌های نوین قرآن کریم، آشنایی فعالان قرآنی با ساحت‌های جدید آموزش و انتقال مفاهیم قرآن و عترت در سالن گفت‌وگوی این اداره‌کل برگزار شد.

وی رویکرد نوین هنری به آموزش‌های قرآنی و گسترش فضای انس و دریافت در حوزه مفاهیم را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: این طرح به‌صورت یک روزه از ساعت 9 تا 12 به‌صورت پایلوت در البرز برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این دوره با حضور استادانی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: استان‌های قم، قزوین و البرز مجری اجرای این دوره آموزشی هستند و پس از جمع‌بندی نهایی در صورت کسب نتیجه مطلوب این دوره در استان‌های دیگر کشور هم برگزار خواهد شد.

فرید در پایان با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور جمع زیادی از مدیران و مربیان مؤسسات قرآن و عترت برگزار شد، گفت: ترویج فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی در قرآن از مهم‌ترین وظایف مؤسسات قرآنی است و حضور آنها در چنین دوره‌هایی موجب آشنایی هرچه بیشتر آنها با روش‌های جدید تبلیغی و ترویجی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی می‌شود.

انتهای پیام
captcha