آموزش عوامل برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت
کد خبر: 4154778
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۲
در چهارمحال‌وبختیاری

آموزش عوامل برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر شد در راستای برگزای مطلوب انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان به موضوع آموزش عوامل برگزاری انتخابات به صورت جدی توجه شود.

محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، عصر روز گذشته ۲۱ تیرماه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: یکی از کارهای خوبی که در ستاد انتخابات امسال انجام می‌شود برگزاری جلسات مشترک ستاد انتخابات استان با فرمانداران هر حوزه انتخابیه است. 

وی با اشاره به اینکه در این جلسه موضوعات مربوط به حوزه انتخابیه لردگان با حضور فرمانداران لردگان، خانمیرزا و فلارد مورد بررسی قرار گرفت، افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری مطلوب انتخابات در این حوزه بررسی شد. 

حسین‌میرزایی تصریح کرد: مقرر شد در راستای برگزای مطلوب انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان به موضوع آموزش عوامل برگزاری انتخابات به صورت جدی توجه شود. 

وی با تأکيد بر اهمیت تعامل صددرصدی میان عوامل برگزار کننده انتخابات و عوامل هیات نظارت با حفظ استقلال و بی‌طرفی در چارچوب قانون، گفت: هرچه تعامل بیشتر باشد، راهگشایی بیشتری را شاهد خواهیم بود. 

رییس ستاد انتخابات استان ادامه داد: در خصوص تأمين زیرساخت‌ها در ۱۱ شهرستان تصمیمات خوبی اخذ شد که امیدواریم با این تصمیمات و نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، بتوانیم انتخابات خوبی را رقم بزنیم. 

وی در پایان گفت: تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام
captcha