برگزاری کلاس‌های قرآنی در پایگاه‌های تابستانی ملایر
کد خبر: 4154180
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸
ویژه دانش‌آموزان

برگزاری کلاس‌های قرآنی در پایگاه‌های تابستانی ملایر

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پروش ملایر گفت: کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

کلاس‌های قرآن تابستانیعباس شیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه همزمان با ایام تابستان و در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، 140 پایگاه تابستانی در این شهرستان برپا شده است، اظهار کرد: در این زمینه 110 پایگاه مربوط به آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزش و پرورش در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: این رشته‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و... است. کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت و... در دارالقرآن کانون امام خمینی(ره) و سایر پایگاه‌ها زیر نظر مربیان مجرب از اواسط تیرماه آغاز شده و تا اواسط شهریورماه ادامه دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر در ادامه با اشاره به کسب رتبه‌های  قرآنی دانش‌آموزان این شهرستان در مسابقات قرآن و عترت استان همدان تصریح کرد: دانش‌آموزان ملایری توانستند 55 رتبه استانی را در این مسابقات از آن خود کنند که در مجموع رتبه برتر مسابقات قرآنی استان مربوط به دانش‌آموزان ملایری در سال جاری است.

شیری با اشاره به اینکه رتبه‎های برتر این مسابقات به مرحله کشوری که مردادماه برگزار می‌شود راه یافتند، گفت: دوره آموزشی آمادگی دانش‌آموزان برای مسابقات کشوری نیز در حال برگزاری است. از رتبه‌های برتر مسابقات استانی و کشوری در شهرستان و استان در چند مرحله با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش تقدیر شده است.

انتهای پیام
captcha