اعلام اسامی داوران مرحله شهرستانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4154156
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

اعلام اسامی داوران مرحله شهرستانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری

اسامی داوران آقا و خانم مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی از سوی اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد.

مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اسامی داوران آقا و خانم مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی از سوی اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد.

بر این اساس، سیدحبیب ترابیان در بخش تجوید، احسان اعتباریان در بخش لحن، محمدرضا حق‌شناس در بخش صوت، محمد شهریاری در بخش وقف و ابتدا و امیر رفیعی طاقانکی در حُسن حفظ داوری آقایان را بر عهده دارند.

همچنین در گروه بانوان، مهری بابائی فروشانی در بخش تجوید، صدیقه بارانی در بخش لحن، سمیه هیبتیان در بخش صوت، زهرا میرشفیعی در وقف و ابتدا و خورشید عباسی در حُسن حفظ به داوری این مرحله از مسابقات خواهند پرداخت. 

مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در منطقه شهرکرد شامل شامل شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، کوهرنگ و فارسان در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه در آستان مقدس امامزاده عزیزالله(ع) شهر کیان برگزار خواهد شد. 

همچنین متسابقان منطقه لردگان شامل شهرستان‌های بروجن، لردگان، کیار و اردل در روزهای ۲۱ و ۲۳ تیرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان به رقابت خواهند پرداخت. 

یادآور می‌شود، امسال از مجموع ۷۳۱ شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، ۳۲۳ نفر در بخش آوایی شامل رشته‌های حفظ پنج جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، دعاخوانی و اذان حضور دارند و در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، هیچ گروهی ثبت‌نام نکرده است.

انتهای پیام
captcha