دستگاه‌هایی فرهنگی برای برگزاری مسابقات «مدهامتان» هم‌افزایی کنند
کد خبر: 4154092
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
مدیر ستاد کانون‌های مساجد البرز:

دستگاه‌هایی فرهنگی برای برگزاری مسابقات «مدهامتان» هم‌افزایی کنند

حجت‌الاسلام کاظم شکری گفت: می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی برای بهتر برگزار‌شدن مسابقات قرآنی مدهامتان پای کار بیایند و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را یاری کنند.

مسابقات «مدهامتان»

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: خوشبختانه با آغاز ثبت‌نام مسابقه قرآنی «مدهامتان» شور و حال خاصی در بین فعالان کانون‌های مساجد برای حضور در این رقابت‌ها مشاهده می‌شود.

وی افزود: مسابقات قرآنی «مدهامتان» در میان مسابقات قرآنی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و برگزاری آن شور معنوی معنوی خاصی را در بین نوجوانان و جوانان قرآنی ایجاد می‌کند.

این مسئول کشف استعدادهای قرآنی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و گفت: هرچقدر سطح رقابت‌ها بالاتر باشد زمینه ظهور استعدادهای بالقوه و ظرفیت‌های قرآنی استان بیشتر می‌شود.

شکری در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به تحقق پایگاه‌های قرآنی مساجد توجه ویژه‌ای داشته‌اند، بیان کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان زمینه‌ساز تحقق این مهم تلقی می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: با توجه به اهمیت برگزاری چنین مسابقاتی می‌طلبد تا دستگاه‌های فرهنگی برای پررنگ و بهتر برگزار‌ شدن این مسابقات پای کار بیایند و کانون‌های مساجد را یاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم فعالیت‌های قرآنی استان پررنگ‌تر و رونق مساجد بیشتر شود باید به برگزاری چنین رویدادهای قرآنی توجه بیشتری کنیم، گفت: از همه بچه‌های مسجد و اهالی قرآن استان دعوت می‌شود تا در این مسابقه شرکت کنند.

شکری در پایان گفت: مهلت شرکت در این مسابقات تا پایان تیرماه تمدید شده است و فعالان قرآنی با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/home ضمن عضویت در یکی از کانون‌های مساجد البرز در بخش فعالیت‌های من، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اثر اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha