پویش «به عشق علی(ع)» در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4153780
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

پویش «به عشق علی(ع)» در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری پویش «به عشق علی(ع)» در دهه ولایت و امامت در استان خبر داد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا  از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 18 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دهه ولایت و امامت پویش به عشق علی(ع) به‌منظور جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین و کمک به ایتام نیازمند، در استان برگزار شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در دهه امامت و ولایت یعنی از عید قربان تا عید غدیر در استان موضوع جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای نیازمندان بود که با عید قربان شروع و تا عید غدیر خم ادامه یافت.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در روز عید قربان جمع‌آوری نذورات مردمی در قالب گوسفند قربانی، توزیع گوشت قربانی و بعد از آن پخت غذای نذری و توزیع بین نیازمندان و گرامیداشت غدیر خم در دستور کار کمیته امداد استان قرار داشت.در دهه امامت و ولایت در مجموع ۲۳۰ رأس گوسفند توسط مردم، خیران و کمیته امداد جمع‌آوری، قربانی و بین حدود چهار و 500 خانوار از نیازمندان توزیع شد.

مبشری در ادامه با اشاره به برنامه کمیته امداد در روز عید غدیر، بیان کرد: پویش «به عشق علی(ع)» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت و بخصوص در روز عید غدیر برگزار شد.در روز عید غدیر به مناسبت ولایت حضرت علی(ع) ابوالایتام ۲۱۰ حامی جدید به حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان اضافه شد.

وی گفت: ۲۱ راس از گوسفندهای قربانی در عید قربان و دهه امامت و ولایت ویژه ایتام بوده که توسط حامیان نیکوکار اهدا شد و همچنین 1000 پرس غذای گرم نیز در این ایام، بین خانواده‌های ایتام توزیع شد. از ابتدای دهه امامت و ولایت تا پایان این دهه مبارک، بیش از ۹ هزار پرس غذای گرم توسط نیکوکاران و خیران پخت و بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha