مردم کردستان سزاوار بهترین خدمات هستند
کد خبر: 4153629
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
حجت‌الاسلام پورذهبی:

مردم کردستان سزاوار بهترین خدمات هستند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه مردم کردستان سزاوار بهترین خدمات هستند،‌ گفت: مسئولان با هماهنگی و همدلی برای خدمت بی‌شائبه به مردم تلاش کنند.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان دیروز، 17 تیر در نشست شورای اداری استان، گفت: مردم استان کردستان سزاوار بهترین خدمات از طرف دولت و مسئولان هستند.

وی افزود: دولت عزمش را برای خدمت به مردم جزم کرده است و می‌طلبد مسئولان نیز با هماهنگی و همدلی برای خدمت بی شائبه به مردم تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه به بحث حج و فلسفه حضور در سرزمین وحی پرداخت و بیان کرد: حج درس اتحاد ملت‌ها و محبت به دیگران برای اهل ایمان است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این نشست بر لزوم استفاده درست از مسئولیت برای خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: مدیران باید کارهایی را انجام دهند که به نفع مردم و پیشرفت کشور است.

وی افزود: خدمت به مردم کردستان، ارزش والایی دارد چراکه این مردم شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند، ضمن اینکه دولت سیزدهم کارهای خوبی در راستای ارائه خدمت به مردم انجام داده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: اراده انجام کارهای بزرگ در دولت وجود دارد، همچنانکه طرح آبرسانی از سد آزاد به سنندج توسط دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha