ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد اشتغال پایدار
کد خبر: 4153601
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۶

ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد اشتغال پایدار

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان استقرار خوبی دارند و از توانمندی و ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال پایدار برخوردار هستند.

بازدید استاندار از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری روز گذشته، ۱۷ تیرماه در جریان بازدید از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این ساختمان به‌صورت نیمه‌تمام بود که با توجه به اعتبار خوبی که در سفر ریاست جمهور به استان برای تکمیل آن در نظر گرفته شد آماده بهره‌برداری شده است.

حیدری با اشاره به بازدید صورت گرفته از ساختمان اداری پارک علم و فناوری و مراکز رشد آن، افزود: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت دارند و خوشبختانه امروز شاهد بودیم این شرکت‌ها و مراکز رشد در استان استقرار خوبی دارند و از توانمندی و ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال پایدار برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری انجام شده و تسهیلات یا کمک‌های بلاعوض توسط پارک علم و فناوری در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت که این موضوع می‌تواند منجر به توسعه، پیشرفت و ایجاد اشتغال پایدار در استان شود.

انتهای پیام
captcha