تعامل دستگاه‌های هم‌خانواده موجب پیشبرد اهداف فرهنگی می‌شود
کد خبر: 4153120
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
مدیرکل ارشاد یزد؛

تعامل دستگاه‌های هم‌خانواده موجب پیشبرد اهداف فرهنگی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به تعامل دستگاه‌های هم‌خانواده به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی گفت: این تعامل موجب پیشبرد اهداف فرهنگی می‌شود.

دیدار مدیرکل ارشاد با مدیرکل اوقاف یزدبه گزارش ایکنا از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز، در دیدار با مدیرکل اوقاف استان، به ظرفیت‌های این استان در حوزه فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اداره کل اوقاف و امور خیریه هم خانواده بوده و از این ظرفیت برای تعامل بیشتر می‌توان بهره برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، با اشاره به برگزاری جلسات مدیران هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان یزد افزود: این جلسات ظرفیت بسیار خوبی برای هم‌افزایی بین دستگاهی به منظور پیشبرد اهداف ادارات کل هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان است.

وی ضمن قدردانی از اداره کل اوقاف استان برای برگزاری برنامه‌های قرآنی افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی یکی از مطالبات جامعه قرآنی  استان بوده که در این حوزه فعالیت‌های خوبی  توسط اداره کل اوقاف صورت گرفته است.

عابدی با اشاره به اینکه ادارات اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی مشترکات زیادی باهم دارند،‌ گفت: همکاری این دو نهاد فرهنگی می‌تواند نقش مؤثری در پیشبرد فرهنگ استان داشته باشد.

حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به وظایف این نهاد و تشریح اهم سیاست‌های  راهبردی از جمله حفظ عین موقوفات، بهره‌وری بالا و اجرای امین نیت واقفان گفت: ترویج و نشر فرهنگ وقف به عنوان یکی از پسندیده‌ترین سنت‌های اسلامی رسالتی عظیم است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در حوزه برنامه‌های قرآنی و برگزاری مسابقات قرآن و عترت بر لزوم تعامل برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و خواستار همکاری و هماهنگی این دو سازمان فرهنگی شد.

انتهای پیام
captcha