پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است
کد خبر: 4152926
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است، گفت: تنوع و تکثر مأموریت‌ها و خدمات پلیس در جامعه بسیار زیاد است.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، رئیس پلیس پیشگیری فراجابه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، رئیس پلیس پیشگیری فراجا امروز، 14 تیرماه در جلسه جمع‌بندی نتایج بازدید تخصصی از حوزه پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس در شیراز با بیان اینکه پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است، گفت: تنوع و تکثر مأموریت‌ها و خدمات پلیس در جامعه بسیار زیاد است.

وی با اشاره به وضعیت انتظامی استان فارس گفت: خوشبختانه در استان فارس همدلی و همراهی شورای تأمین با مجموعه انتظامی استان بسیار مشهود است و این موضوع در انجام هر چه بهتر مأموریت‌های محوله تأثیرگذار است.

بنی‌اسدی‌فر ادامه داد: با حضور فرمانده‌ای با روحیه و عملیاتی مثل فرمانده انتظامی استان فارس، می‌توان از ظرفیت‌های بالای این استان در راستای ارتقای نظم و امنیت استفاده کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن و عدم هم‌پوشانی در انجام برخی از اقدامات در مجموعه انتظامی کشور، گفت: باید با تمام وجود و استفاده لازم از ظرفیت‌های موجود، با هماهنگی و هم‌افزایی مأموریت‌های محوله را انجام داد.

بنی اسدی‌فر تصریح کرد: در انجام مأموریت‌ها باید ستاد و صف در کنار هم قرار گیرند و در این صورت است که سرمایه اجتماعی پلیس افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در مجموعه انتظامی کشور، گفت: باید بهترین و مجرب‌ترین نیروها در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی به‌کارگیری شوند تا ضمن برخورد خوب و مناسب با مردم، اقدامات را ارائه و خدمات خود را انجام دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در پایان بر لزوم تقویت کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha