دشمنان آزادی بیان را نقابی بر دشمنی خود کرده‌اند
کد خبر: 4152728
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

دشمنان آزادی بیان را نقابی بر دشمنی خود کرده‌اند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: امروزه دشمنان اسلام آزادی بیان را نقابی بر دشمنی خود کرده‌اند تا اهداف شوم‌شان را در دنیا پیش ببرند.

آزادی بیانبه گزارش ایکنا، به نقل از حوزه‌ علمیه خواهران اردبیل، حجت‌الاسلام‌ رسول خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، ۱۳ تیرماه، در نشست هم‌اندیشی با بانوان طلبه استان اظهار کرد: آزادی، کلمه‌ای مقدس و مفهومی بسیار ارزشمند است که اول‌منادی آن خدای متعال و انبیاء الهی هستند مفهومی که زمانی می‌توان به تحقق آن اذعان کرد که منافاتی با امنیت دیگران نداشته باشد.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای به اسم آزادی، امنیت روحی روانی و اعتقادی دیگران به خطر بیفتد. این در واقع عین اسارت و زیر سوال بردن آزادی است، لذا امروزه این کلمه مورد سوء استفاده قدرت‌های استعمارگر قرار گرفته و نقابی بر دشمنی خود کرده‌اند تا اهداف شوم‌شان را در دنیا پیش ببرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه مجوز دادن به قرآن‌سوزی به اسم آزادی بیان، عین اهانت به واژه ارزشمند آزادی اسلامی است، گفت: همه این اقدامات نشانگر این است که سنت الهی غلبه حق بر باطل تحقق پیدا کرده و باطل به خانه عنکبوت پناه برده است.

خواسته تصریح کرد: در این میان بصیرت و آگاهی مردم و هوشیاری ملت‌های جهان نقش اساسی را در مقابله با این نیرنگ ها و دسیسه‌های دشمنان ایفا خواهد کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

مدرس حوزه و دانشگاه‌های استان اردبیل عنوان کرد: دستور جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب ضرورت خود را بیش از پیش نمایان می‌کند تا گره‌های ذهنی مردم جهان و جوانان و نوجوانان مسلمان از بین رفته و مانع تغییر مفاهیم ارزشی همچون مفهوم آزادی شوند.

انتهای پیام
captcha