۷۲۵ گروه دانش‌آموزی کرمانی در طرح «شهید عجمیان» ثبت نام کردند
کد خبر: 4152517
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

۷۲۵ گروه دانش‌آموزی کرمانی در طرح «شهید عجمیان» ثبت نام کردند

دبیر قرارگاه جهادی طرح شهید عجمیان در استان کرمان گفت: ۷۲۵ گروه جهادی دانش‌آموزی خدام و ۳۵۸ گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش استان در سامانه طرح «شهید عجمیان» ثبت شده است.

طرح شهید عجمیانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، عباس ارجمند کرمانی، دبیر قرارگاه جهادی طرح شهید عجمیان در استان کرمان گفت: ۷۲۵ گروه جهادی دانش‌آموزی خدام و ۳۵۸ گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش استان در سامانه طرح شهید عجمیان ثبت شده است.
 
وی افزود: این اقدام در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحقق عدالت آموزشی، ارتقای مشارکت والدین و دستگاه‌های اجرایی و بهبود وضعیت عمران و آبادانی مدارس از اهداف مهم تشکیل قرارگاه جهادی شهید عجمیان است.
 
دبیر قرارگاه جهادی طرح شهید عجمیان در استان کرمان تصریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، رودبار و جازموریان بیشترین آمار ثبت شده گروه‌های جهادی و مدارس را در سامانه طرح شهید عجمیان دارند.

وی ادامه داد: طرح شهید عجمیان ۹ کارگروه مختلف دارد که دبیران آنها معاونان آموزش و پرورش هستند، شهید عجمیان کارگر زاده‌ای بود که در اغتشاشات اخیر شهید شد و هدف از تشکیل این طرح شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار است. 

ارجمند کرمانی با بیان اینکه ثبت مدارس کم برخوردار در اولویت است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی داخل و خارج آموزش و پرورش از یک مسئول و دو عضو تشکیل شده‌اند، سهمیه استان ۴۵۰ مدرسه بوده و ۶۶۵ مدرسه در کل استان ثبت شده است. ۱۶۸ میلیون تومان نوشت افزار و ۲۵۰ میلیون تومان رنگ برای مدارس خریداری شده که به زودی به مناطق کم برخوردار تعلق می‌گیرد.
 
دبیر قرارگاه جهادی طرح شهید عجمیان در استان گفت: تشکیل کمیته‌های استانی و شهرستانی با بیشترین افراد اصلی، برگزاری جلسه آموزشی مجازی با شهرستان‌ها و مناطق و آموزش سرگروه‌های شهرستان‌ها و مناطق باید در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام
captcha