اعزام ۷۰۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4152359
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

اعزام ۷۰۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه‌وبویراحمد از اعزام ۷۰۰ دانشجوی جهادگر برای خدمت‌رسانی به مردم در قالب طرح تابستانه به مناطق محروم استان خبر داد.

دانشجویان جهادگر در مناطق محروم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان، سیدمسعود پرهیزگاری، مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 12 تیرماه در نشست خبری، از آغاز فعالیت قرارگاه جهادی عهد خدمت در استان خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۱۵ دستگاه و نهاد اجرایی استان، بسیج دانشجویی را در اردوهای قرارگاه جهادی عهد خدمت همراهی خواهند کرد.

وی افزود: در این اردوهای جهادی هم از امکانات دستگاه‌های اجرایی و هم از تخصص آنها برای خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم استفاده خواهد شد و مدیران نیز در اردوهای جهادی حضور دارند.اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی استان در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت از ۱۵ تیرماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: ۹۰۰ دانشجو برای شرکت در ادوهای جهادی تابستانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی در عرصه‌های سلامت و پزشکی، عمرانی و زیرساختی، آموزشی و تربیتی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

پرهیزگاری با اشاره به فعالیت‌های جهادی دانشجویان استان در سال‌جاری، بیان کرد: بسیج دانشجویی استان با ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در بازه‌های زمانی مختلف به فعالیت جهادی در حاشیه‌های شهر و روستاهای محروم می‌پردازد.

وی گفت: سال گذشته دو هزار دانشجو به اردوهای جهادی اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود امسال ۵ هزار نفر در این اردوها شرکت کنند و در مناطق مختلف و حاشیه شهر به خدمات‌رسانی بپردازند.فضا برای حضور همه دانشجویان در اردوهای جهادی فراهم است و هیچ‌گونه خط‌کشی و مرزبندی برای دانشجویان جهادگر وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha