نشست شورای کانون رهپویان ولایت در ساری برگزار شد
کد خبر: 4152318
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳

نشست شورای کانون رهپویان ولایت در ساری برگزار شد

نشست شورای کانون فرهنگی ـ تربیتی رهپویان ولایت با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، رؤسای کمیته امداد منطقه یک و دو ساری، اعضای شورا و مربیان این کانون برگزار شد.

نشست شورای کانون فرهنگی تربیتی رهپویان ولایت در ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست شورای کانون فرهنگی ـ‌ تربیتی رهپویان ولایت، دوازدهم تیر با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، رؤسای کمیته امداد منطقه یک و دو ساری، اعضای شورای و مربیان این کانون در ساری برگزار شد.

میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد مازندران، در این نشست با اشاره به اینکه هدف کانون تقویت هویت فرهنگی، معرفتی و دینی است. گفت: ریشه فعالیت کانون هویت‌سازی است و به نام امیرالمؤمنین  این هویت‌سازی باید شکل بگیرد.

وی افزود: برای تربیت جامعه باید جامعه‌سازی شکل بگیرد و با توجه به لزوم تربیت نوجوانان و جوانان در تراز انقلاب و توانمندسازی آنان در همه امور علمی، فرهنگی، معنوی، ورزشی و... کانون‌ها با برگزاری کلاس‌های در این زمینه‌ها مانند سواد رسانه، جهاد تبیین، فن بیان، دست‌ورزی و هنری، آموزش‌های قرآنی و .... ابزاری برای رسیدن به این هدف بزرگ خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران، با اشاره به فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در جهت ساختن جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: در مسائل تربیتی باید نگاه راهبردی بلندمدت داشته باشیم که یکی از این نگاه‌های مهم تربیتی که باید شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت و برنامه‌ریزی در جهت بهینه‌سازی تابستان ۱۴۰۲ یکی از برنامه‌های مهم تشکیل قرارگاه «ایمان و امید« و هیئت فرهنگی مذهبی با حضور جوانان و نوجوانان است.

معافی در پایان گفت: در جهت برنامه تحول کانون باید به توسعه، عمق بخشی کمی، کیفی و فراگیری جغرافیای اثر آن توجه کرد.

انتهای پیام
captcha