طرح پالایش کتاب در خراسان‌شمالی، به مرحله اهداء کتاب رسید
کد خبر: 4152144
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
با هدف غنی سازی فعالیت‌های اوقات فراغت؛

طرح پالایش کتاب در خراسان‌شمالی، به مرحله اهداء کتاب رسید

طرح پالایش کتاب و بررسی کتب مورد نیاز کتابخانه کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی، با اهداء کتاب و پوسترهای نمایشگاهی وارد مرحله غنی بخشی به فعالیت‌های کتابخوانی و برنامه‌های اوقات فراغت مساجد شد.

طرح پالایش کتاب در خراسان‌شمالی، به مرحله اهداء کتاب رسیدحجت‌الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا خراسان‌شمالی اظهارکرد: : پس از بررسی کتب کتابخانه کانون‌های مساجد استان چه توسط ستاد استانی و چه خود فعالان و رابطین این کانون‌ها، کتاب‌های بلا استفاده  در قالب طرح پالایش کتاب جمع آوری و به ازاء آن کتاب‌های جدید و مورد نیاز، جایگزین شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون و با شروع ایام فراغت تابستانی، بیش از 70 عنوان کتاب جدید چه از طریق مشارکت نهادهای فرهنگی و چه  از راه فروش کتاب‌های کهنه و بدون مخاطب کانون‌ها، تهیه و به کتابخانه‌های کانون‌ها اهدا شد.

وی عناوین این کتاب‌ها را با اولویت حوزه کودک و نوجوان نام برد، گفت: علاوه بر این سعی شده تا برای ارتقاء مبانی فکری وعملیاتی فعالان مسجدی، نشر منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و کتب منتشرشده از مجموعه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، در اولویت انتخاب عناوین کتب اهدایی قرار گیرد.

پاکدامن، همچنین از تهیه 21 سری پوسترهای نمایشگاهی با موضوع انقلاب اسلامی، عفاف و حجاب  و سیر سیاسی زندگی امام خمینی (ره) در کنار این کتب اهدایی خبر داد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده این پوسترها، برای ایام اوقات فراغت و ویژه نوجوانان، به کانون ها امانت داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha