مهارت‌آموزی فنی حرفه‌ای برای اعضای کانون‌های مساجد کردستان فراهم شد
کد خبر: 4152125
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

مهارت‌آموزی فنی حرفه‌ای برای اعضای کانون‌های مساجد کردستان فراهم شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به اجرای طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در سطح کانون‌های مساجد گفت: در راستای اجرای این طرح امکان مهارت‌آموزی فنی حرفه‌ای برای اعضای کانون‌های مساجد استان فراهم شد.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، 12 تیرماه در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد یک مکان فرهنگی و ظرفیت مناسبی برای استفاده فرزندان این مرز و بوم برای ورود به بازار کار با یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، کانون‌های مساجد ظرفیتی برای آموزش‌‎های فنی و حرفه‌ای هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در سطح کانون‌های مساجد افزود: بر همین اساس و در راستای تفاهم‌نامه فی مابین سازمان فنی و حرفه‌ای و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان امکان مهارت آموزی فنی حرفه‌ای برای بچه‌های مسجد فراهم شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان بیان کرد: با این تفاهم‌نامه توسعه آموزش‌های مهارتی با اولویت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بصورت رایگان از طریق آموزشگاه‌های دولتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی به بخش‌های از این تفاهم‌نامه اشاره کرد و افزود: امکان بازدید بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های مساجد (با هماهنگی ستاد استان) از مراکز فنی حرفه ای، فراهم شدن زمینه ثبت نام همه رده های سنی عضو کانون‌های مساجد استان از کلاس‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای و اهدای گواهی مهارت به افراد ۱۵ سال به بالا از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

کیامهر، سطح سنجی مهارتی مربیان کانون‌های مساجد استان را از دیگر بخش‌های این تفاهم‌نامه برشمرد و ادامه داد: بعد از سطح‌سنجی مربیان، زمینه برگزاری کلا‌س‌های آموزشی بعد از تأیید سطح مهارت، همراه با در اختیار گذاشتن ابزارهای لازم برای مربیان مسجدی فراهم شد.

وی یادآور شد: مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان که خواهان بهره‌مندی از این خدمات هستند در اولین فرصت، درخواست خود را به واحد آموزش ستاد کانون‌های مساجد اعلام و تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha