مدیران زمینه دسترسی مردم به امکانات را فراهم کنند
کد خبر: 4151338
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
رئیسی:

مدیران زمینه دسترسی مردم به امکانات را فراهم کنند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه یکی از وظایف مهم مدیران و دست‌اندرکاران مدیریتی این است که مردم باید از آنچه که برای آنهاست بهره‌مند شوند، گفت: ما نمی‌خواهیم چیزی ایجاد کنیم؛ امکانات وجود دارد و فقط باید دسترسی به امکانات را ایجاد کرد.

سفر رئیس جمهور به بمبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز، ۹ تیرماه در ابتدای ورود به شهرستان بم با تبریک عید قربان و فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمان همواره نشان داده‌اند که در دوران‌های سخت و در فراز و فرودها، مردمی ولایتمدار و آماده برای دفاع و حمایت از ارزش‌ها و انقلاب هستند.
 
وی با بیان اینکه نقش مردم کرمان، سرداران این استان و نیروهای بسیجی کرمان را در جای جای دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم دیده‌ایم، تصریح کرد: وظیفه دولت و مسئولان نسبت به این استان که ظرفیت‌های بسیاری دارد، سنگین است. کارهای بسیار خوبی در استان انجام شده؛ اما برخی مشکلات و نواقص مردم را رنج می‌داد.
 
حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه دولت برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ از مسائل حیاتی و ضروری غافل نشده است، افزود: یکی از مسائل مهم در این شهر که هم شهر کشاورزی و هم شهر گردشگری و تاریخی است و به‌دلیل قرار‌گیری در سواحل مکران یک زمینه خوب ترانزیتی و ظرفیت‌های خوبی دارد، مسئله آب بود که مردم را رنج می‌داد.
 
وی ادامه داد: امروز یکی از کارهایی که با پیگیری‌های مسئولان استان و وزارت نیرو انجام می‌شود دسترسی به آب گوار برای مردم شهر بم است که بعد از ۱۲ سال چشم‌‌انتظاری مردم حاصل شده که هم از عزیزان تشکر می‌کنم و هم خداوند را شاکریم که این امر حیاطی که خود پیشرفت‌ساز و ضروری است محقق شد.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه این سفر، سفر استانی نیست، لذا امکان حضور در اجتماعات مردمی وجود ندارد و از این جهت از مردم عذرخواهی می‌کنم، تصریح کرد: این سفر به‌صورت سر زدن و بازدید از طرح‌ها انجام می‌شود و در این سفر از چندین طرح در استان بازدید خواهم کرد. طرح‌هایی که انجام شده مردم در جریان قرار می‌گیرند و از آن طرح‌هایی هم که کار در آن خوب پیشرفت کرده، اما در حال حاضر آماده بهره‌برداری نیست مانند پروژه انتقال آب از خلیج فارس، بازدید خواهم کرد تا کار سرعت پیدا کند و ان‌شاءالله ظرف مدت کوتاهی به بهره‌برداری برسد
 
وی ضمن تشکر از مسئولان استان کرمان برای فراهم‌کردن زمینه بهره‌مندی مردم از ظرفیت‌های استان اظهار کرد: گاهی یک شبکه آبرسانی نیازمند لوله‌گذاری و کار در مسافتی حدود ۶۰ کیلومتر است که اگرچه در ظاهر ممکن است زحمت داشته باشد، اما نشان می‌دهد که ظرفیت در استان کرمان وجود دارد که باید آن را مدیریت کرد.
 
رئیس‌جمهور ر تأکید کرد: یکی از وظایف مهم مدیران و دست‌اندرکاران مدیریتی این است که مردم باید از آنچه که برای آنهاست بهره‌مند شوند. ما نمی‌خواهیم چیزی ایجاد کنیم؛ امکانات وجود دارد و فقط باید دسترسی به امکانات را ایجاد کرد و ان‌شاءالله خداوند توفیق دهد تا خدمتگزار مردم باشیم و کارهایی را که باید، با سرعت انجام دهیم.
انتهای پیام
captcha