برنامه‌های فرهنگی باید جهادی و به دور از گرایش سیاسی ‌انجام شود
کد خبر: 4151301
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

برنامه‌های فرهنگی باید جهادی و به دور از گرایش سیاسی ‌انجام شود

قائم‌مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه‌های فرهنگی باید جهادی و به دور از گرایش سیاسی انجام شوند.

یوسف امینی، قائم‌مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی یوسف امینی، قائم‌مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، امروز هشتم تیرماه، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد، اظهار کرد: ورودی کارآمد در حوزه‌های فرهنگی بسیار مهم است و باید برنامه‌های فرهنگی را با کیفیت برگزار کرد.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه‌ها نباید کیفیت را فدای کمیت کنیم، بیان کرد: بهترین کارهای فرهنگی، سخت‌ترین آنها هستند.

قائم ‌مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه در شرایطی قرار دارد که اهمیت به کارزار فرهنگی بسیار مهم است، ابراز کرد: اگر در کارزار نظامی تلفات دهیم آن شخص شهید شده و خون آن باعث بیداری ملت می‌شود، اما در کارزار فرهنگی تلفات به معنی از دست دادن شخص نیست بلکه به معنی عدم توجه به مسائل هنر اسلامی و دوری احتمالی هنرمندان از هنر است بنابراین نوع فعالیت در کارزار فرهنگی بسیار مهم است.

امینی با بیان اینکه در حوزه کارهای فرهنگی باید جهادی و به دور از گرایش سیاسی‌کار کرد، بیان کرد: امیدوارم ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد منشأ فعالیت‌های خیر و کارآمد در حوزه فرهنگ این شهرستان باشند.

امینی همچنین به 12 برنامه محوله در ابلاغ مدیرکل ارشاد اشاره کرد و خواستار پیگیری و توجه به مأموریت‌های محوله در کنار دبیرخانه پیگیری امور مربوط به شورای فرهنگ عمومی در شهرستان شد.

در ادامه این آیین غلام‌حسین کیانی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد خلیل‌آباد گفت: کانون‌های مساجد یکی از نقاط مهم و تأثیرگذار این شهرستان هستند.

وی توجه به برنامه‌های هنری انجمن‌های هنری، تعزیه و نمایش و نیز برگزاری جلسات مستمر با صاحبان هنر و رسانه را از برنامه‌های خود اعلام کرد.

در این جلسه غلام‌حسین کیانی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد معرفی و از زحمات خانم افتخاری نیز تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha