دعای عرفه در 30 بقعه و امامزاده یزد طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 4150898
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴

دعای عرفه در 30 بقعه و امامزاده یزد طنین‌انداز می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد از برگزاری دعای عرفه در ۳۰ بقعه شاخص استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این دعا در بقاع و امامزادگان شاخص استان صورت گرفته است.

رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری دعای عرفه در ۳۰ بقعه شاخص استان خبر داد و گفت: امسال نیز تمهیدات لازم برای برگزاری این دعا در بقاع و امامزادگان شاخص استان صورت گرفته است و زمان شروع این دعا بستگی به ساعت اعلامی هر بقعه دارد که عمدتاً از ساعت ۱۷ یا ۱۸ روز چهارشنبه(نهم ذی‌الحجه) خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مرکز استان طنین دعای عرفه و جشن عید قربان در جوار آستان امامزادگان ابوجعفر محمد(ع)، سیدجعفر محمد(ع) و چند امامزاده دیگر برگزار خواهد شد.

صادقی با اشاره به اینکه در روز عرفه، بندگان خالص و مؤمن خدا به عبادت و بندگی پرداخته و انسان‌ها براساس ظرفیت خود از آمرزش خدای رحمان بهره‌مند می‌شوند، از اجرای طرح «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» خبر داد و گفت: این طرح از روز عرفه به مدت ۱۰ روز تا عید سعید غدیر در جوار امامزادگان واجب‌التعظیم برگزار می‌شود.

اسامی امامزادگان و بقاع متبرکه‌ شهرستان‌های استان که میزبان دعای عرفه هستند، را در زیر مشاهده فرمایید.

  دعای عرفه در امامزادگان یزد

انتهای پیام
captcha