آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4150840
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
۱۲ مردادماه؛

آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

آزمون تمامی رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن به شیوه کتبی و از ۱۲ مرداد در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

سهیلی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه در خصوص برگزاری آزمون‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن، اظهار کرد: برگزاری آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور ۱۲ مردادماه به شیوه کتبی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مسابقات سراسری قرآن در رشته معارفی در دو بخش معارف عمومی شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش معارف تخصصی در رشته‌های معارف قرآن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

سهیلی درخصوص نحوه برگزاری مسابقات یادآور شد: متسابقین در بخش معارفی (رشته‌های معارف قرآن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه) به ۴۰ سؤال پاسخگو هستند همچنین در بخش ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن متسابقین به ۶۰ سؤال پاسخ می‌دهند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی در مراحل شهرستانی و استانی و کشوری برگزار می‌شود و در بخش معارفی در مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha