طرح «اطعام مهدوی در غدیر» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4150590
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

طرح «اطعام مهدوی در غدیر» در یزد اجرا می‌شود

مسئول روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد از اجرای طرح «اطعام مهدوی در غدیر» به منظور ترویج سنت حسنه اطعام در ایام غدیر در این استان خبر داد.

محمدرسول برغون، مسئول روابط‌عمومی بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزدمحمدرسول برغون، مسئول روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از اجرای طرح «اطعام مهدوی در غدیر» خبر داد و گفت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)استان یزد، به منظور ترویج سنت حسنه اطعام در ایام غدیر، در نظر دارد نذورات و هدایا مؤمنان را جمع‌آوری و به صورت بسته‌های غذایی به دست نیازمندان برساند.

وی ادامه داد: این طرح به نیت سلامتی امام زمان(عج) و با توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندانی که شناسایی شده‌اند، به مناسبت عید غدیرخم اجرایی خواهد شد و لذا اقشار مختلف مردم می‌توانند با واریز نذورات و هدایا به شماره کارت 6037997599200889 به نام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در این طرح شرکت کنند.

مسئول روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد با اشاره به اعزام مبلغ و سخنران به مناسبت دهه امامت و ولایت به مناطق مختلف استان گفت: افرادی که علاقه‌مند به حضور مبلغ مهدوی در مجالس و محافل خود هستند، می‌توانند از طریق شماره 36204335 با بنیاد مهدویت تماس گرفته و از حضور افراد متخصص در حوزه مهدویت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha