نمایشگاه «دست‌آفریده‌هایی به عشق امام رئوف» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4150581
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

نمایشگاه «دست‌آفریده‌هایی به عشق امام رئوف» در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری نمایشگاه «دست‌آفریده‌هایی به عشق امام رئوف» به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

حرم امام رضابه گزارش ایکنا از سمنان، سمانه سلطانی‌پور، سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان عصر روز گذشته، 5 تیر در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، دست‌آفریده‌هایی به عشق امام رئوف در سمنان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه با عنوان «دست آفریده‌هایی به عشق امام رئوف» با ارائه آثار هنرمندان صنایع‌دستی مرتبط با امام رضا(ع) و حرم مطهر رضوی است.

سرپرست معاونت صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نشان دادن ارادت هنرمندان استان به امام رضا(ع)، معرفی آثار هنرمندان استان و برقراری ارتباط هر چه بیشتر بین هنرمندان و مرکز آفرینش‌های آستان قدس رضوی را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

سلطانی‌پور گفت: این نمایشگاه با همکاری معاونت صنایع‌ دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی این نمایشگاه به مدت یک روز در موزه گرمابه پهنه سمنان برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند شنبه ١٠ تیرماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha