اعزام ۳۱۰ دانش‌آموز زائر اول همدانی به مشهد مقدس
کد خبر: 4150408
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

اعزام ۳۱۰ دانش‌آموز زائر اول همدانی به مشهد مقدس

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: ۳۱۰ دانش‌آموز استان همدان که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌ بودند، همزمان با ایام تیرماه از سوی سازمان دانش‌آموزی استان همدان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مشهد مقدسبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمود نقوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: دانش‌آموزان زائر اولی از مدارس مختلف استان با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار انتخاب شده و از سوی سازمان دانش‌آموزی به‌مدت چهار روز به مشهد مقدس اعزام و در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) حضور می‌یابند. علاوه بر برنامه‌های زیارتی، برنامه‌های تفریحی و تربیتی نیز برای این دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تقویت و فعال‌سازی سفرهای تربیتی دانش‌آموزی یکی از اهداف سازمان دانش‌آموزی استان است، این سازمان در نظر دارد در تابستان سال جاری نیز در زمینه اعزام ۴۰۰ دانش‌آموز زائر اولی دیگر به مشهد مقدس اقدام کند.

نقوی تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان زائر اولی توسط سازمان دانش‌آموزی استان با همکاری کمیته امام خمینی(ره) و خیرین انجام می‌شود و در قبال اعزام این دانش‌آموزان، هزینه‌ای از خود زائران دریافت نمی‌شود. برنامه اعزام دانش‌آموزان زائر اولی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha