کرسی تلاوت قرآن در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4150393
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
همزمان با تابستان

کرسی تلاوت قرآن در همدان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم همزمان با ایام تابستان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) خبر داد‌.

مجتبی جمالی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدانمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برنامه‌های این نهاد همزمان با ایام تابستان اظهار کرد: هر شب پیش از اذان مغرب کرسی تلاوت قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: این کرسی‌های تلاوت توسط قاریان برجسته استان برگزار می‌شود که در ایام تابستان با توجه به اینکه زائران بیشتری در آستان امامزاده وجود دارد مدت زمان طولانی‌تری به آن اختصاص می‌دهند.

جمالی تصریح کرد: پس از برگزاری مراسم کرسی تلاوت برنامه اذان نیز به‌صورت زنده در این آستان برگزار می‌شود. کرسی تلاوت فقط در امامزاده عبدالله همدان به‌صورت زنده از صدا و سیمای مرکز همدان پخش می‌شود و اختصاص به ایام خاصی ندارد، اما در مناسبت‌های مختلف به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن در تابستان امسال خبر داد و گفت: در امامزادگان شهرستان‌های تویسرکان و همدان برنامه محافل انس با قرآن برای ایام تابستان و مناسبت‌‎های مذهبی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha