آغاز عملیات احداث یک مدرسه خیرساز
کد خبر: 4150084
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

آغاز عملیات احداث یک مدرسه خیرساز

عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای سلطان آباد اردبیل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل آغاز شد.

مدرسه خیرسازبه گزارش ایکنا، به نقل از آموزش و پرورش اردبیل، کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، سوم تیرماه، ضمن تبریک فرارسیدن ایام ذی‌الحجه، از تمامی خیرین مدرسه‌ساز به خصوص خیّر گرانقدر آقای قهرمانپور قدردانی کرد. صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۷۲ پروژه در سطح استان در حال ساخت می‌باشد، افزود: بیش از ۴۰ درصد از این پروژه به دست خیرین بزرگوار در حال تکمیل می‌باشد.

وی با بیان اینکه در بحث فضا‌های آموزشی در شهر اردبیل کمبود شدید مواجه هستیم، گفت: متوسط فضا در کشور برای هر دانش آموز ۱۶ متر مربع می‌باشد، ولی متاسفانه در استان این متوسطه ۱.۵ متر به ازای هر دانش آموز است، که نیازمند همکاری و همراهی خیرین در جبران این کمبود‌ها می‌باشیم. وی عنوان کرد: در تابستان پیشرو با کمک سپاه و بسیج ۳۵۰ مدرسه شاداب‌سازی، به‌سازی و نوسازی خواهند شد.

در ادامه جواد قرآن‌نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نیز با بیان اینکه وجود خیرین یک نعمت بسیار بزرگ برای استان می‌باشد افزود: اردبیل با توجه به جمعیت و متوسط درآمد در ساخت مدارس خیرساز جزو استان‌های پیشرو به حساب می‌آید، که جای قدردانی ویژه از خیرین مدرسه ساز دارد.

سرهنگ نوظهور، مسئول بسیج سازندگی اردبیل نیز با بیان این‌که امروز سنگرسازان بی‌سنگر دوران جنگ در امر ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس استان فعالیت می‌کنند، افزود: امروز سپاه و بسیج آماده هرگونه همکاری با خیرین بزگورار در بخش‌های مختلف ساخت مدارس می‌باشد.

انتهای پیام
captcha