فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم
کد خبر: 4150010
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم

استاندار فارس، خدمت به مردم را فرصتی کوتاه دانست و گفت: خدمت صادقانه به مردم در هر پست و مقامی، فرصت بسیار کوتاهی است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است لذا باید با تمام توان و نهایت دقت از این فرصت استفاده کرد.

نشست استاندار فارس با پرسنل سازمان قضایی نیروهای مسلحبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 3 تیرماه همزمان با هفته گرامیداشت قوه قضاییه با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس با مدیریت و پرسنل این مجموعه دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و سایر شهدای قوه قضاییه، خدمت به مردم را فرصتی کوتاه دانست و گفت: خدمت صادقانه به مردم در هر پست و مقامی، فرصت بسیار کوتاهی است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است لذا باید با تمام توان و نهایت دقت از این فرصت استفاده کرد.

ایمانیه به نقش و جایگاه ویژه سازمان قضایی نیروهای مسلح تأکید کرد و افزود: قوام کشور به نیروهای مسلح وابسته است و قوام این نیرو نیز به عملکرد این سازمان بستگی دارد؛ خدا ترس بودن و تقوا داشتن دو نکته مهم و قابل توجه در سازمان قضائی نیروهای مسلح است.

ایمانیه با اشاره بر اینکه دستاوردهای دنیوی در مقایسه با بسیاری موارد ناچیز است، گفت: برخی اقدامات و فعالیت‌ها ممکن است دستاورد دنیوی اندکی داشته باشد اما قطعاً اجر اخروی فراوانی دارد؛ بهترین سعادت بشر این است که با آرامش زندگی کند.

انتهای پیام
captcha