فعالیت 180 مبلغ نماز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کد خبر: 4149992
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

فعالیت 180 مبلغ نماز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها دانشگاهی است که با توجه به وسعت زیاد استان فارس، بیش از حدود 180 مبلّغ و مبلّغه دارد که این موضوع کاری بزرگ در عرصه فرهنگ‌سازی اقامه نماز و به ویژه نماز جماعت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 3 تیرماه در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد که در این نشست، اعضای ستاد بر فرهنگ‌سازی برای اقامه باشکوه‌تر نماز جماعت در مراکز زیرمجموعه دانشگاه تأکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گفت: در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اقدامات زیاد و مناسبی در زمینه اقامه نماز و اشاعه فرهنگ نماز انجام شده است.

وی افزود:‌ دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها دانشگاهی است که با توجه به وسعت زیاد استان فارس، بیش از حدود 180 مبلّغ و مبلّغه دارد که این موضوع کاری بزرگ در عرصه فرهنگ‌سازی اقامه نماز و به ویژه نماز جماعت است.

یادآور می‌شود، اعضای ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست نظرات و راهکارهایی برای توسعه و ارتقای فرهنگ اقامه نماز ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha