ثبت‌نام از قرآن‌آموزان دختر اسدآبادی در کانون دختران حاج قاسم
کد خبر: 4149893
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵

ثبت‌نام از قرآن‌آموزان دختر اسدآبادی در کانون دختران حاج قاسم

معاون فرهنگی حوزه علمیه الراضیه اسدآباد از ثبت‌نام قرآن‌آموزان دختر این شهرستان در کانون دختران حاج قاسم خبر داد و گفت: دختران علاقه‌مند با رده سنی 10 تا 18 سال تا ۱۰ تیرماه مهلت دارند در این کانون ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام از قرآن‌آموزان دختر اسدآبادی در کانون دختران حاج قاسممریم حمیدی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه این مرکز جهت برنامه‌های فرهنگی تربیتی از بین دختران ۱۰ تا ۱۸ ساله ثبت‌نام می‌کند، گفت: در این مرکز کلاس‌های ترتیل، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌ کریم همزمان با ایام تابستان ویژه قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس‌های هنری از جمله خوشنویسی، نقاشی، مداحی، سیر مطالعاتی از کتاب‌های معرفتی و اعتقاد و استفاده از اعضای این کانون برای تشکیل گروه سرود شهرستان از برنامه کانون دختران حاج قاسم در ایام تابستان است.

حمیدی با بیان اینکه قرآن‌آموزان برای ثبت‌نام حضوری می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه، ساعت ۱۶ به دارالقرآن شهید وارسته مراجعه کنند، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در فضای مجازی می‌توانند به آیدی @sahebzaman1184 مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۹۹۸۶۶۹۱۹ تماس بگیرند.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت این کانون در ادامه رویداد دختران حاج قاسم است که سال گذشته در سطح شهرستان برگزار شد، برای متوقف‌نشدن این فعالیت‌ها مدیریت حوزه علمیه خواهران، اداره تبلیغات اسلامی، ستاد پیشرفت بانوان و اداره آموزش و پرورش شهرستان تصمیم گرفتند برای دختران محجبه و متدین که دغدغه کار فرهنگی دارند، کانون دختران حاج قاسم را راه‌اندازی کنند تا در این مجموعه فعالیت فرهنگی و تربیتی داشته باشند، این مجموعه پیش از این اقدام به تشکیل گروه رفیقانه و حرف‌آورد با همکاری ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کرده بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اسدآباد همچنین درباره رویداد دختران حاج قاسم گفت: این رویداد یک کار تشکیلاتی سراسری بود که در کل کشور زیر نظر مدارس صدرا برگزار شد، این برنامه در راستای ایده‌پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه‌های دخترانه در سطح استان بود که در شهرستان اسدآباد در ایام اعتکاف برای دانش‌آموزان دختر شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha