الگوهای موفق در زمینه ازدواج به جامعه معرفی شوند
کد خبر: 4149758
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

الگوهای موفق در زمینه ازدواج به جامعه معرفی شوند

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات گلستان به نقش رسانه در ارائه الگوهای موفق ازدواج اشاره کرد وگفت: نشر و ارائه الگوهای موفق ازدواج آسان و زندگی مشترک در قالب کتاب و رمان آموزنده و حتی در فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است.

ازدواج آسان و زندگی مشترک

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان به مناسبت هفته ازدواج،  ازدواج و تحکیم بنیان خانواده را امری ضروری دانست و گفت: خانواده مؤثرترین و نخستین هسته انسانی است و ورود انسان به اجتماع، پیشرفت در آینده در پرتو تعالی خانواده شکل بهتری به خود خواهد گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات گلستان تحکیم بنیان خانواده و صیانت از کانون خانواده را مهم‌ترین راه صیانت از سلامت جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: آرامش و امنیت در یک جامعه نتیجه ازدواج سالم و محیط آرام بخش خانواده بوده و از آن جای که ازدواج عامل پیدایش خانواده است، تأخیر و عقب افتادن این موضوع باعث تأخیر در پیدایش و شکل‌گیری خانواده‌های جدید است.

حجت‌الاسلام دیلمی بیان اینکه انقلاب اسلامی درصدد احیای تمدن اسلامی و پیشرفت و تعالی این سرزمین است، افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال اهداف و آرمان‌های انقلاب، همواره عزت و سربلندی مردمان ایران و ساختن جامعه‌ای مستقل و خوداتکا را هدف قرار داده است و هر کسی که در کشور فعالیت می‌کند باید نسبت تلاش خود را با این اهداف متعالی روشن کند.

وی به نقش رسانه در ارائه الگوهای موفق ازدواج اشاره کرد وگفت: امروزه نیاز جامعه این است که الگوهای موفق زندگی مشترک در راستای ترویج ازدواج آسان به جامعه معرفی شوند لذا نشر این الگوهای موفق در قالب کتاب و رمان آموزنده و حتی در فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات گلستان با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج نیز موضوع دیگری است که باید مورد توجه همه کارشناسان مذهبی، فرهنگی و اجتماعی و مسئولان مربوطه قرار گیرد، گفت: خانواده هسته پویش و سلامت در یک جامعه است و خداوند را شاکریم که در جامعه ایرانی این نهاد هنوز زنده و پویاست چرا که جامعه سالم در گرو وجود خانواده‌های سالم است.

انتهای پیام
captcha