«همایش قصه‌های قرآنی، بچه‌های آسمانی» در نگین شهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4149591
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

«همایش قصه‌های قرآنی، بچه‌های آسمانی» در نگین شهر برگزار شد + عکس

همزمان با افتتاحیه طرح اوقات فراغت همایش «قصه قرآنی، بچه‌های آسمانی» با حضور امام جمعه نگین شهر توسط قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی آل یاسین فارسیان امروز ۱ تیرماه در محل مسجد جامع نگین شهر برگزار شد.

 

همایش قصه های قرآنی

به گزارش ایکنا از گلستان، همزمان با افتتاحیه طرح اوقات فراغت همایش قصه قرآنی، بچه‌های آسمانی با حضور امام جمعه نگین شهر توسط قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی آل یاسین فارسیان امروز ۱ تیرماه در محل مسجد جامع نگین شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام بابا محمدی، امام جمعه نگین شهر در این مراسم گفت: این برنامه با هدف آموزش و ترویج قرآن، انتقال مفاهیم قرآنی به زبان کودکانه و تقویت باور‌های دینی کودکان و نونهالان برنامه‌ریزی شده است.

امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه تقویت باورهای دینی براساس آموزه‌های قرآنی به کودکان از اهداف برگزاری این همایش است، گفت: نشاط‌بخشی و تربیت کودکان و نوجوانان سالم و بالنده، رهاورد برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی مربیان متخصص و آگاه این مجموعه فرهنگی است که در سایه به‌روزرسانی آگاهی و همگام با نیازهای نسل امروز، به ارایه فعالیت‌ها می‌پردازند.

همچنین این برنامه به همت مؤسسه قرآنی آل یاسین روستای فارسیان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در نگین شهر برگزار شد که اجرای سرود، اجرای نمایش عروسکی، تجلیل از برگزیدگان مسابقه قرآنی و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha