طرح قرآنی «بشری» در کرمانشاه اجرا می‌شود
کد خبر: 4149336
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

طرح قرآنی «بشری» در کرمانشاه اجرا می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره ارشاد کرمانشاه با اشاره به برگزاری دوره ملی تربیت مربی قرآن «بشری» در کرمانشاه، گفت: این دوره ویژه افرادی که سابقه مربیگری قرآن داشته و حداقل به تلاوت قرآن به شیوه ترتیل با رعایت اصول تجویدی مسلط هستند، برگزار می‌شود.

محسن کرمیان فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری طرح قرآنی «بشری» در استان از ۱۲ تا ۱۷ تیرماه، گفت: اجرای طرح ملی تربیت آموزش نوین قرآن کریم با عنوان «بشری» در کرمانشاه به تصویب شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان رسید.

وی افزود: این طرح آموزشی با بهره‌گیری از مکتب پیامبر اسلام(ص) به شیوه گفتاری و شنیداری است و مسیری برای تدریس آسان در حوزه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است.

کرمیان تصریح کرد: افرادی که سابقه مربیگیری قرآن دارند و حداقل به تلاوت قرآن به شیوه ترتیل با رعات تجویدی مسلط هستند در این دوره می‌توانند ثبت‌نام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان با اشاره به برخی از اهداف این طرح، افزود: ارائه محتوا و مطالب آموزی استاندار، جلوگیری از اتلاف زمان، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا برای فعالیت در امور قرآنی و ساده‌سازی یادگیری قرآن و مهندسی تلاوت از جمله این اهداف است.

انتهای پیام
captcha